Klantendienst
Werking van de klantendienst
Om je snel en efficiënt te kunnen verderhelpen geven we de voorkeur aan communicatie per e-mail (contact@sebio.be) of via het contactformulier.
Onze medewerkers proberen je e-mail binnen de 2 werkdagen te beantwoorden. Soms kan het wat drukker zijn en kan een antwoord wat langer op zich laten wachten. Als je binnen de 3 werkdagen geen antwoord ontvangen hebt kan het zijn dat je vraag door een technisch defect niet bij ons terecht gekomen is. Aarzel dan niet om ons tijdens de kantooruren : +32 84 48 01 68 (10.00 - 12.00 uur en 14.00 - 16.00 uur)
Om je bestelling te volgen (als deze nog in behandeling is) kan je de status van je pakket raadplegen via je klantenaccount.
Helaas zijn wijzingen in een lopende bestelling niet mogelijk. Controleer altijd zorgvuldig je winkelmandje voordat je een bestelling plaatst.
Items omruilen is niet mogelijk. Je kan artikelen wel retourneren (onze retourvoorwaarden hier) en wij deze vergoeden deze dan na ontvangst. Je kan het gewenste artikel dan wel altijd opnieuw bestellen.
Voor al je vragen over jouw online aankopen en winkelervaring kan je de klantendienst bereiken via het contactformulier en wij gaan samen met jou op zoek naar een gepaste oplossing!
Reglement geschillenbeslechting: indien je niet tevreden bent over de manier waarop je verder werd geholpen (in overeenstemming met art. 14 van het EU reglement 524/2013 du 21/05/2013) dan informeren we je graag dat de Europese Commissie een online platform heeft voor geschillenbeslechting.
Documenten: volgens art. VI.45, §1er, 8° CDE stellen we ook een modelformulier voor herroeping ter beschikking. Het is niet verplicht om dit formulier bij retouraanvragen te voegen.
We vragen je echter om ons retourformulier bij je pakket te voegen.
Alle informatie met betrekking tot ons retourbeleid vindt u hier.
Bedankt en tot snel !