Wat vinden wij belangrijk?

1. Welzijn

Bij Sebio vinden we welzijn, je goed voelen, zowel op ecologisch vlak als in menselijke relaties een prioriteit. Samen kunnen we een enorme impact hebben door een nieuwe manier van consumeren aan te nemen: duurzaam en met een minder grote impact op het milieu. Om welzijn te verspreiden moet je het eerst zelf voelen. Daarom prijzen wij graag producten, tips en workshops aan die well-being op natuurlijke wijze stimuleren. Zo zorg je eerst goed voor jezelf om dan vervolgens goed voor mensen rondom je te zorgen.

2. Ethisch ondernemen

Ethiek staat bij ons steeds centraal. We willen altijd de eerlijkste keuzes maken voor alle belanghebbenden in ons commercieel model, dat we constant blijven heruitvinden. Hoe kunnen we ethische keuzes maken voor onze klanten zonder afbreuk te doen aan de rechtvaardige keuzes die we ons team verschuldigd zijn? Hoe kunnen we als bedrijf gezond groeien? Welke producten bieden we onze klanten wel/niet aan en waarom?

Om ethisch verantwoord te kunnen blijven ondernemen moeten we onszelf deze vragen constant blijven stellen om vervolgens te blijven verbeteren en een beter ethisch commercieel model te kunnen aanbieden aan iedereen.

Logistieke en commerciële bijeenkomsten bij Sebio zijn gepassioneerd maar altijd constructief. We zijn ervan overtuigd dat we dankzij de verscheidene meningen van onze werknemers steeds ethische oplossingen kunnen vinden voor nieuwe uitdagingen.

3. Transparantie

In de loop der jaren is het voor ons duidelijk geworden dat niet elke beslissingen de beste optie kan zijn voor iedereen. Elke klant is uniek en kijkt anders naar de wereld. Enerzijds vinden we het respect voor onze klanten en het milieu enorm belangrijk en anderzijds moeten we ervoor zorgen dat ons bedrijf gezond blijft voor onze werknemers.

Daarom hebben we ervoor gekozen om transparant te zijn over alle stappen die we ondernemen. We moedigen onze klantendienst aan om open en eerlijk te reageren op klanten die vraagtekens plaatsen bij onze keuze(s).

We kiezen er bewust voor om zoveel mogelijk informatie te verstrekken over onze producten, onze manier van werken en onze zakelijke keuzes.

Er is altijd ruimte voor verbetering en daar werken we dan ook dagelijks aan. Maar één ding is zeker: onze klanten zijn altijd verzekerd van een verkoopteam dat kiest voor transparantie. Suggesties zijn altijd welkom zodat we samen vooruit kunnen blijven gaan!

4. Gemeenschapsgevoel

Samen kunnen we het verschil maken. We hopen daarom ook dat het ‘anders consumeren’ van de Sebio-community blijft groeien. We omringen ons met ambassadeurs die dezelfde waarden delen, bewonderenswaardige partners en trouwe klanten die onze webwinkel al sinds het begin steunen. Dit gemeenschapsgevoel willen we blijven cultiveren en stimuleren met alternatieven, workshops, lezingen, tips,…

5. Respect (voor elkaar en de planeet)

Bewust consumeren is voor elk individu, elke familie en elke gemeenschap anders. Voor sommigen is dierenwelzijn een prioriteit en kiezen ze enkel voor veganistische producten. Voor anderen is het dan weer belangrijk om lokaal te kopen om je ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden. En sommige klanten kiezen enkel voor gezonde en veilige producten voor zichzelf en hun kinderen. Al deze redenen om andere te consumeren moeten we proberen respecteren als eco, ethische en duurzame webwinkel. 

We proberen zo goed mogelijk alle visies op duurzaamheid en ecologie te ondersteunen. Daar bieden we ook graag heldere informatie over de natuurlijke producten die we aanbieden zodat jij de duurzame keuze(s) kan maken die belangrijk zijn voor jou.

We zijn altijd beschikbaar om in gesprek te gaan over al jouw vragen en bedenkingen.

Cadeaus en korting

Word lid van Planet Family

Klantenservice

Altijd klaar om je verder te helpen

Veilig betalen

In een veilige omgeving

Snelle levering

Bij je thuis of in een afhaalpunt