In deze uitzonderlijke tijden zetten we graag alle nuttige info voor jou op een rijtje. Omdat openheid en transparantie centraal staan bij Sebio geven we je naast alle praktische informatie ook graag mee welke veiligheidsmaatregelen momenteel binnen ons team van kracht gaan.
We raden thuisbezorging aan.
Hou er rekening mee dat jouw bestelling alleen dezelfde dag wordt voorbereid als deze tijdens de week (werkdagen) en voor 12.00 uur geplaatst is. Als jouw bestelling bijvoorbeeld op vrijdagavond plaatst, wordt deze op maandag voorbereid.
Mogelijke vertragingen: de werkomstandigheden, maatregelen en drukte in ons magazijn kunnen dagelijks variëren. Mogelijks kan jouw bestelling dan 1 of 2 dagen vertraging oplopen. Alvast bedankt voor jouw begrip en geduld.
Opgelet: controleer jouw winkelmandje zorgvuldig voordat je een bestelling plaatst. Omdat onze klantendienst thuis werkt is het momenteel niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen (producten toevoegen of verwijderen) in lopende bestellingen.
Jouw pakket volgen
Raadpleeg de tracking link van jouw bezorgdienst voordat je contact opneemt met onze klantenservice. Deze link is beschikbaar in jouw klantenaccount of in de e-mails die je over jouw bestelling ontvangt (als je deze e-mails niet kan zien, controleer dan eerst even jouw spam).
Meer info over de levering van jouw pakket
Door de uitzonderlijke omstandigheden werkt het team van de klantenservice momenteel van thuis uit. We krijgen de laatste weken een ongewone hoeveelheid vragen van klanten. We proberen vragen over jouw bestelling steeds binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Gelieve niet meermaals dezelfde vraag te sturen.
Voor dringende vragen kan je tijdens de kantooruren (behalve woensdagnamiddag) terecht op: +32 84 48 01 68. Als je dit nummer niet kan bereiken dan is het team op dat moment al in gesprek met een andere klant en helpen we je graag zo snel mogelijk verder.
Alvast bedankt voor jouw solidariteit!
Retourzendingen worden momenteel normaal afgehandeld. Als je iets wil retourneren, vergeet niet je (betalend) retouretiket via e-mail aan te vragen bij de klantendienst en je retourformulier toe te voegen aan je retourzending.
Om je een fysieke verplaatsing te besparen zetten we graag enkele producten die we aanbieden in onze webwinkel in de kijker:
Het online team
Collega’s die niet fysiek aanwezig hoeven te zijn, inclusief het team van de klantenservice, werken tijdelijk van thuis uit. Dit is een grote aanpassing maar we doen er momenteel alles aan om optimaal te functioneren en onze klanten de gebruikelijke service aan te bieden.
Het logistiek team
Ervoor zorgen dat iedereen in het magazijn veilig zijn of haar werk kan doen is momenteel onze prioriteit.
We doen er momenteel alles aan om jullie bestellingen op de gebruikelijke manier te leveren. Maar niets of niemand is perfect en in deze periode moeten we ons snel aanpassen en op zoek gaan naar oplossingen. We hopen alvast op jouw begrip bij kleine foutjes of vertragingen. Wij blijven steeds bereikbaar voor al jouw vragen.
Zorg goed voor jezelf en elkaar!
#Samentegencorona
Word lid van Planet Family
Behulpzaam en eerlijk advies
In een veilige omgeving
Bij je thuis of in een afhaalpunt