Meest gestelde vragen

  • Wanneer maak ik best een geboortelijst aan?

Geboortelijsten staan maximum 6 maanden open vanaf het moment dat deze live staat. Je kan jouw geboortelijst al beginnen aanmaken zonder deze officieel online te zetten. Maar we raden je aan dit niet te ver op voorhand te doen omdat de stocks en collecties nog kunnen veranderen in die tijd. Voor geboortelijsten raden we publicatie 1 maand voor je uitgerekende datum aan.

  • Moet ik alle items kopen die op mijn geboortelijst staan?

Absoluut niet! Je bent niet verplicht om deze artikelen te kopen.

  • Zijn de items op mijn geboortelijst exclusief gereserveerd voor mij?

Nee, items zijn enkel voor jou gereserveerd op een geboortelijst als iemand ze koopt voor jou. Op die manier zorgen we er ook voor dat je geen verplichting hebt om producten op je geboortelijst aan te schaffen.

  • Hoe kan ik mijn geboortelijst delen?

Er zal automatisch een URL gegenereerd worden naar jouw geboortelijst. Je kan deze link online (en offline) vermelden zodat deze items kan bekijken. Je hebt op de pagina van je geboortelijst ook de mogelijkheid om deze direct te mailen naar je contacten.

  • Kan ik een persoonlijke aankoop combineren met de levering van de cadeaus van mijn geboortelijst?

Jammer genoeg is dit niet mogelijk. Deze twee leveringen worden op een andere manier gecategoriseerd in het magazijn. Daarom moet je de levering van de items op je geboortelijst en de levering van je eigen aankopen afzonderlijk ingeven. Als je wil dat deze twee leveringen in hetzelfde pakket aankomen kan je wel onze klantenservice contacteren. Zij kunnen dan samen met jou kijken wat er mogelijk is.

  • Hoe kan ik mijn geboortelijst afsluiten?

Als je jouw geboortelijst wil afsluiten: listes@sebio.be.Ons team zal je lijst dan verwijderen en jouw cadeau voucher mailen we naar jou. Als jouw geboortelijst nog niet afgesloten is dan krijg je 6 maanden na publicatie een e-mail om deze af te sluiten.

  • Hoe berekenen jullie de cadeaubon die ik ontvang als ik mijn geboortelijst afsluit?

Als je voor een bedrag tussen €250 en €500 aan geschenken op je geboortelijst hebt staan dan ontvang je een cadeaubon voor 5% van het totale bedrag van de aankopen op je geboortelijst. Vanaf €500 aan gekochte cadeaus ontvang je een cadeaubon gelijk aan 10% van de de waarde van de aangekochte items. Als het totaal van de aankoop van de cadeaus op je geboortelijst onder €250 is dan kom je niet aanmerking voor een cadeaubon.

  • Kan ik cadeaubonnen toevoegen aan mijn geboortelijst?

Ja, dat kan! Er zijn cadeaubonnen verkrijgbaar voor €10, €25, €50 en €100. Je kan ze gewoon toevoegen aan je geboortelijst zoals andere producten.

  • Hoe weet ik wie een geschenkje gekocht heeft van mijn geboortelijst?

Je ontvangt een automatische e-mail als iemand iets aankoopt van je geboortelijst. Deze persoon kan een berichtje voor je achterlaten bij deze aankoop dat je ook kan bekijken in deze e-mail.

  • Wanneer zal ik de cadeaus op mijn geboortelijst ontvangen?

Je kan zelf kiezen wanneer je de items op je geboortelijst wil laten bezorgen. Je krijgt gratis verzendkosten voor je levering onder de normale voorwaarden van bestellingen (hier te raadplegen). Je cadeaus leveren kan vanaf €49 (waarde van de geschenken) naar België en vanaf €59 naar Frankrijk. Om je cadeaus te laten leveren kan je in jouw geboortelijst ‘mijn cadeaus laten leveren’ selecteren.

  • Wat doe ik als ik een geschenk dubbel ontvangen heb en/of als ik niet tevreden ben met een item dat ik ontvangen heb?

Je kan contact opnemen met de klantendienst via listes@sebio.be. Je kan het ontvangen artikel kosteloos terugsturen in de originele verpakking zolang het niet gebruikt is. Ons team zoal je daarvoor een retourlabel geven. Na ontvangst van je pakket en na de verificatie van de producten zullen we jou een voucher bezorgen om iets anders op de site te kunnen aanschaffen. Er is geen directe terugbetaling voor aankopen van een geboortelijst.

  • Kan ik mijn geboortelijst nog op elk moment aanpassen?

Absoluut! Je hebt de volledige controle over de inhoud van jouw geboortelijst. Je kan altijd items toevoegen of verwijderen.

  • Ik heb een item toegevoegd aan mijn geboortelijst maar niemand kan het geschenkje aankopen voor mij. Wat is er aan de hand?

Het artikel dat je hebt toegevoegd aan je geboortelijst is waarschijnlijk niet meer op voorraad. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantendienst via listes@sebio.be voor meer info over wanneer dit item terug verkrijgbaar zal zijn.

  • Kunnen mijn familie en vrienden nog kortingen en tijdelijke promoties toepassen op hun aankopen als ze iets kopen van mijn geboortelijst?

Nee, het is voor iemand die aankopen doet op je geboortelijst niet mogelijk om op deze aankoop kortingen en/of cadeaus te ontvangen. De voordelen zijn niet cumuleerbaar aangezien de eigenaar(s) van de lijst al een leuke extra (een cadeaubon) zal ontvangen.

Cadeaus en korting

Word lid van Planet Family

Klantenservice

Altijd klaar om je verder te helpen

Veilig betalen

In een veilige omgeving

Snelle levering

Bij je thuis of in een afhaalpunt